טרגדיה בחוף בצת: בן 49 ניסה להציל ילדה – וטבע למוות

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on טרגדיה בחוף בצת: בן 49 ניסה להציל ילדה – וטבע למוות

חובשים ופראמדיקים שהגיעו לזירה ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים. בביה"ח הוא הוכנס לחדר ההלם, אולם כעבור 20 דקות של ניסיונות החייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו

צילום: Anat Hermony/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טרגדיה: במרכז הרפואי לגליל נקבע לפני זמן קצר מותו של גבר בן 49 מהכפר ירכא, שהובא לבית החולים במצב אנוש לאחר שטבע בחוף בצת.

מבירור הפרטים עולה, כי ההרוג נכנס למים על מנת לחלץ ילדה וטבע בעצמו. הילדה לא נזקקה לטיפול רפואי. חובשים ופראמדיקים שהגיעו לזירה ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים. בביה"ח הוא הוכנס לחדר ההלם, אולם כעבור 20 דקות של ניסיונות החייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

חובשי מד"א, דור וקנין ושלומי יהודאי סיפרו: "כשהגענו לחוף אזרחים הובילו אותנו אל גבר שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. סיפרו לנו שהוא נכנס לים לחלץ ילדה וטבע. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

אוריאל כהן סגן ראש סניף נהריה שלומי של איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום סיפרו לנו אזרחים כי הם משו אותו מהמים ללא הכרה לאחר שטבע. בסיוע צוות ניידת טיפול נמרץ הענקנו לו סיוע ראשוני תוך ביצוע פעולות החייאה. לאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי לגליל שם נאלצו לקבוע את מותו".



1 תגובות

מיין תגובות